Загальна інформація
На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року.
Характеристики, заявлені в описі можуть відрізнятися від заявлених на сайті, точну інформацію можна дізнатися на сайті виробника або у Вашого менеджера. Виробник може змінити параметри без попереднього повідомлення, тому на момент придбання конкретного товару вони можуть відрізнятися від зазначених раніше.
Перед покупкою товару, просимо Вас вимагати перевірки у Вашій присутності, в першу чергу на відсутність механічних пошкоджень, характеристик, комплектації, документації, розрахункових документів та правильності заповнення гарантійного талона, а також наявність і працездатність як функцій, що цікавлять Вас у товарі, так і товару в цілому.
Повернення або обмін
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
А також має бути збережено:
- повний комплект товару;
- цілісність та всі компоненти упаковки (ярлики, пломби, заводське маркування);
- документ, що підтверджує оплату;
- гарантійний талон
Якщо товар не працює, то обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі, при попередньому узгодженні з Вашим менеджером. Якщо Ви не знаходитесь у Києві, то можете відправити нам товар назад, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправлення.
Для повернення грошей необхідно мати при собі паспорт. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених у Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
У посилці має бути:
- письмова заява із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину;
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек;
- гарантійний талон;
- акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за потреби).
Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт обов'язково зв'яжіться з менеджером!
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Перед відправкою товару на ремонт, переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.
Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек та заповнений гарантійний талон виробника. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника.
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- випадкові пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- неправильне заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або не можуть бути встановлені.
Будь ласка, зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12. 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005
Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.